czwartek, 24 maja 2012

Obłędne masło do ciala Paloma

Jakiś czas temu skusiłam się na zakup masła do ciała z firmy Paloma Tropical Fruits z serii body Spa. Zakupiłam je na stoisku, wyspie Miraculum w M1 w Krakowie.
Po pierwsze skusiło mnie opakowanie! Duże i kolorowe :)
A w tym dużym opakowaniu 200 ml cudownego produktu do ciała!
Masło jest bardzo wydajne, wystarczy niewielka ilość by ładnie rozprowadziło się na ciele. Piękny tropikalny zapach powala i bardzo długo się utrzymuje.
Produkt idealne nadaje się po kąpieli  :) Fajnie nawilża skórę, nadaje jej miękkość i sprawia, że jest bardzo miła w dotyku, wygładzona.
Do wyboru mamy w sumie cztery rodzaje maseł firmy Paloma. Oprócz tropikalnego możemy zaopatrzyć się w oliwkowe, czekoladowe i masło macadamia. 
W internetowym sklepie Miraculum za masło zapłacicie 13,30 zł. Ja za swoje dałam całe 9 zł. W związku z tym wniosek jest jeden - o wiele bardziej opłaci się znaleźć stoisko czy sklep stacjonarny firmy Miraculum. W Krakowie takie stoisko znajdziecie również w Bonarka City Center, a w Warszawie w Złotych Tarasach. Jeśli jednak nie macie dostępu do takich stoisk pozostaje jakaś drogeria czy sklep internetowy. Gorąco polecam!!! :)


Skład:




Konsystencja:







2 komentarze:

  1. ostatnio również kupiłam ale czekoladowe jestem też chętna na macadamie :) Na razie sie polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wątpię, że się polubiliście, ja swoje ubóstwiam <3 choć już na wykończeniu

      Usuń