wtorek, 21 lutego 2012

Inspiracje ślubne

Jak już wspominałam w poście dotyczącym pielęgnacji włosów za kilka miesięcy wychodzę za mąż, w związku z tym jak łatwo się domyślić ostatnio w mojej głowie przewija się mnóstwo myśli na temat ślubnych dekoracji, bukietów, pomysłów na to aby ten jakże ważny dzień był naprawdę wyjątkowy.
Ostatnimi czasy rozmyślam o moim bukiecie. Mam mnóstwo pomysłów i ciężko jest mi się zdecydować na coś konkretnego. Na samym początku wymyśliłam sobie żeby mój bukiet był zrobiony z polnych kwiatów najlepiej maków, ale niestety są to kwiaty dość liche i obawiam się, że taki bukiet nie wytrwał by nawet do końca mszy ;)
Coś w tym stylu chodziło po mej głowie ( zdjęcie znalazłam na stronie ślub-wesele.pl)

Teraz poważnie zastanawiam się nad piwoniami. I tu zupełnie nie wiem czy ładniej wyglądałby mix kolorów:
czy może jednokolorowy bukiet z piwonii:

Póki co najbardziej jestem przekonana do hortensji, ale nie mam pewności czy będą one dostępne w końcówce czerwca. Poza tym wybór kolorystyki jest dość duży i tu pojawia się problem który kolor będzie idealny.
Sprawa wydaje się być prosta ale jak przychodzi co do czego do uwierzcie mi że zdecydować się jest bardzo ciężko. Moja suknia będzie w kolorze ecru, klasyczna, stylizowana na lata czterdzieste dlatego też chciałabym aby i bukiet był dość prosty ale z drugiej strony elegancki. Może macie jakieś pomysły, rady. Być może znacie się na kwiatach i umiałybyście doradzić które z nich są najtrwalsze i nie zwiędną w połowie uroczystości :) za wszystkie rady będę mega wdzięczna :)
Pozdrawiam Was ze słonecznej Norwegii...

5 komentarzy:

  1. propozycja numer dwa podoba mi się najbardziej taka zwiewna leciutka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja już sama nie wiem co wybrać, rzeczywiście te różowiutkie piwonie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piwonie sa cudne! delikatne romantyczne, ale ta hortensja jest tez cudna. Proponuję 2 rozwiązania jeden bukiet na ceremonii, drugi na weselu :PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. hihihi no tak, tak byłoby najlepiej :) Pomyśle nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie znów KONKURS to nie zapomnij zostawić maila kochana ♥

    OdpowiedzUsuń