czwartek, 1 marca 2012

Stan Snu

Korzystając z okazji, iż posiadam bloga chciałam tu zareklamować, zaproponować zapoznanie się z twórczością mojej siostry Gabi która jest wokalistką zespołu Stan Snu. Jest to dość specyficzny skład muzyczny, tworzący alternatywną muzykę pełną magii, bajki, zaskakujących rozwiązań i głębokich tekstów.
Jeśli zechcecie sprawdzić troszku inną muzykę zapraszam na ich profil na Facebooku http://www.facebook.com/StanSnu tu możecie póki co posłuchać jednego utworu Sen znasz ale już niedługo pojawi sie do niego teledysk jak i 4 zupełnie nowe utwory :)
Mam nadzieję, że zespół przypadnie Wam do gustu :) Jeśli tak polubcie ich na Facebooku i podajcie dalej :)
a oto i oni :
Zespół tworzą trzy osoby, na zdjęciu jedybie 2 moja siostra Gabi - wokalistka, tekściarka i Piotrek tworzący muzykę :)
Gorąco polecam!

1 komentarz:

  1. moja siostra tez spiewa !:) zapraszam do ans :) w jednym z postów możesz odnaleśc jej koncerty :) zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń