poniedziałek, 20 lutego 2012

Sztuczna biżuteria - moja miłość!

Jestem wielką fanką sztucznej biżuterii. Nigdy nie robiły na mnie wrażenia złote pierścionki, łańcuszki, zegarki. Największą radość czerpię z zakupu drewnianych, plastikowych czy wykonanych z modeliny kolczyków lub tzw. "pierścieni mocy" :)
Im bardziej kolorowa biżuteria, tym lepiej.
Lubuję wręcz filcowe korale lub inne pierdółki wykonane z użyciem tej wełny. Ukończyłam kurs filcowania na mokro i dzięki temu mogę sama dla siebie tworzyć kolczyki na jakie tylko przyjdzie mi ochota :)
Chciałabym Wam pokazać małą część mojej kolekcji. Staram się trzymać bizuterię w ładzie i porządku ale przy takiej ilości nie jest to łatwe. Te kolczyki, bransoletki czy pierścionki, które używam najczęściej pochowałam do pojemniczka z przegródkami. Kupiłam go we FLO ( jeden z moich ulubionych sklepów z takimi praktycznymi gadżetami).
Oto i moje małe cudeńka:








4 komentarze:

  1. dzięki za odwiedzinki :)
    koszula w panterę za 20zł plus 7zł koszt przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za odwiedziny i odpowiedź :) a jaki jest jej rozmiar? chętnie bym się na nią skusiła :)

      Usuń
  2. ja również lubię sztuczną biżuterię pozdrawiam i zapraszam do mnie http://stylezjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zaproszenie :) na pewno wpadnę w odwiedzinki :)

      Usuń