poniedziałek, 19 marca 2012

Buty wczesno wiosenne zakupione!

Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zakupu butów na taką wczesną, jeszcze chłodnawą wiosnę. Zawitałam do Deichmanna i znalazłam! Od razu spodobały mi się wszystkie modele na koturnie z nowej kolekcji. Zmierzyłam ze 4 różne pary, ale ta którą wybrałam od początku zdobyła me serce. Przede wszystkim są bardzo wygodne i stabilne, a z koturnami bywa różnie. Koturna wykonana jest z tzw. słomki gumowej więc szybko się nie zedrze. Należę do tej grupy ludzi, którzy buty niszczą w zastraszającym tempie i nic na to nie poradzę, więc takie rozwiązanie jest dla mnie idealne :) Mają piękny jasno brązowy odcień i cudne sznurówki. Na pierwszy rzut oka mocno przypominają Timberlandy choć do tych im daleko ;) ale nie w tym rzecz.
Kosztowały 89 zł więc myślę, że cena jak na nową kolekcję bardzo przystępna. Z butami z Deichmanna bywało u mnie różnie zwykle miałam je na jeden sezon albo i krócej ( szczególnie baleriny ) ale mam dwie pary butów z tego sklepu które mają już 3 lata i nadal świetnie się trzymają , więc chyba nie ma reguły.
Butki prezentują się tak:




3 komentarze:

  1. ja się zraziłam do Deichmana bo dwa razy kupiłam buty i obie pary rozlazły się po kilku tygodniach noszenia :(

    ale te Twoje wyglądają fajnie
    wygodnego noszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już się troszku w nich nachodziłam i jeszcze raz potwierdzam - mega wygodne :)

      Usuń