środa, 7 marca 2012

Wygrany konkurs.

Kilka dni temu udało mi się zgarnąć nagrodę na portalu http://happytv.pl/ Konkurs polegał na zamieszczeniu oryginalnego zdjęcia ze swoim partnerem, mężem, chłopakiem. Pokusiliśmy się o wzięcie udziału w tym konkursie z P. i udało się! Wygraliśmy podwójny zestaw kosmetyków. Dla mnie kosmetyki Pollena Ewa Eva Natura, dla P. Kanion Sport. Cieszę się gdyż większość moich produktów kosmetycznych szczególnie tych do pielęgnacji ciała, włosów to polskie kosmetyki. Uważam że w niczym nie ustępują tym zagranicznym. A poza tym zawsze miło jest wygrać, dostać nawet najmniejszą drobnostkę.
Paczka była dość duża a zawartość prezentuje się tak:




 Z całego zestawu nie skorzystam, gdyż zarówno krem do rąk jak i balsam bardziej przyda się mojej mamie. Oba te produkty są z serii anty-ageing więc chyba jeszcze nie dla mnie :)  Jak tylko przetestuję płyn do kąpieli i żel pod prysznic dam znać jak się spisuje, póki co mogę Was zapewnić że zapach płynu do kąpieli jest rewelacyjny! Tak w ogóle słyszeliście kiedyś o owocach goji? Ja nie miałam pojęcia co to za owoc aż z ciekawości sięgnęłam do Google i już wiem :) To dziko rosnący owoc w Tybecie zwany owocem długowieczności. Owoce Goji zawierają mnóstwo składników odżywczych, karotenoidów ( więcej niż marchew! ), spowalniają proces starzenia.

W zestawie męskim brakuje na zdjęciu dezodorantu, który szybko został chapnięty przez mojego tatę ;)

 
Bierzecie udział w konkursach internetowych? Ja przyznam się że dość często to robię i często też mam w nich szczęście. Zwykle są to konkursy, w których do wygrania są kosmetyki, biżuteria itp. Ostatnio z P. zdecydowaliśmy się na konkurs dla narzeczonych gdzie nagrodą jest pokrycie kosztów podróży poślubnej (!) chyba nie muszę mówić jak nam na tym zależy ;) Konkurs polega na zamieszczeniu swojego zdjęcia i zbieraniu głosów. Nie jest to może fair rywalizacja bo wszystko zależy od tego ilu znajomych uda się namówić na głosowanie każdego dnia aż do końca czerwca, ale mamy nadzieję, że szczęście i tym razem nam dopisze. Konkurs znajduje się na portalu weselne-radio.pl. Może ktoś z Was zdecyduje się dołączyć do zabawy lub zagłosować na naszą fotkę ;) 
Pozdrowienia ze słonecznego Krakowa ...

3 komentarze:

  1. Owszem mozna zmowic:)
    przepraszam ze pisze dopiero tera:)
    ceny wachają sie 0d 30zł do 300zł w zaleznosci od formatu pracy i czasu jaki trzeba włozyc w zrobienie takiego obraz:)
    Jesli jestes zainteresowana to pytajo szczegóły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :))
    Dołączyłam i zapraszam do mnie :
    http://happybeaauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już wpadam z wizytą do Ciebie :)

      Usuń